mamma-stina

Alla inlägg under mars 2012

Av stina andersson - 24 mars 2012 22:02

Eftersom datorn har uppdaterat internet så har flash försvunnit. Så jag kommer helt enkelt sluta blogga tills appen finns.

För då kan jag blogga via telefonen ist :D

Det är bara såå irriterande att man måste ladda upp bilderna en och en... Som det är på min dator nu.. det har jag INTE tid med!! Men idag ska jag blogga bara pytte lite ;)


Idag har iaf Julia varit på pirat kalas. Hon är så himla super nöjd och har varit pirat hela dagen!!

*GRRR* PIRATER!!!


Hon passar som pirat va?!


såhär fånig är lilly hela dagarna nu!!(fast oftast inte lika skitig) ;)


mina fina flickor!!  


Idag var alltså Julia på pirat kalas. Samtidigt var jag, per-arne, Moa och Lilly på verkstan (Per-arne jobbade lite) och sen till Gunilla på Allshopen! Mycket bra dag idag och bara glada barn!!! GILLAR!!


På kvällskvisten kom mamma, Anders och Erik för att hälsa på en snabbis. Något förvånad när de ringde vid 8 och sa att de snart var här. Men det gillar vi absolut!!

Imorgon ska vi dit och hälsa på också. (om inget oplanerat inträffar)... :)


Nu ska jag kika lite på tv och äta ett par godisar innan jag ska sova...

God natt alla!

Av stina andersson - 17 mars 2012 20:37

Här har man en låt som e bra! :)


Fungerar tydligen inte att länka nu... får prova senare :D

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards