mamma-stina

Alla inlägg under april 2012

Av stina andersson - 28 april 2012 19:10

Här får man tydligen fortsätta vänta på att bloggplatsen ska fixa appen så att jag kan blogga vidare!!

Det står på sidan att det ska ta 1-2 veckor innan det är klart... men det är ju ganska många veckor sen de skrev det nu!!!!


Här hemma gör vi inte så mycket! Allting bara flyter på liksom!

Idag har vi varit ute i solen och myst hela dagen!


För någon vecka sen kom barnen på att vi skulle ha cafe...

De bakade så fint!


Det blev muffins, drömmar och snoddas som de hade på deras lilla cafe! (med meny och allt)


Vi har plockat fram legot också!

 

Legot som jag och mina syskon hade när vi var barn! Super roligt tycker barnen att det är!


Sen har jag laddat ner ett antal spel på telefonen min... Mest till Julia som så gärna vill lära sig en massa!

Hon har blivit super duktig på att räkna!!!

Plus kan hon jätte bra och minus har hon börjat på nu... Hon lär sig himla fort!


Lilly och Moa har också fått lite spel då såklart :D

Lilly ritar och leker med en talande ekorre, en talande giraff och en talande bebis (bl.a.).

Moa gillar mest att rita och att stava lite :)


Nej, nu ska jag gå och borsta lite tänder på trötta barn!

God natt alla

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards