mamma-stina

Alla inlägg under juli 2012

Av stina andersson - 31 juli 2012 18:56

idag har vi fått elad plats på campingen... känns himla skönt att ha allting tillrätta! det är gamm bilar överallt... både fina och fula ;)
idag har vi alltså slagit upp förtält, ätit pizza, ätit glass, lekt med skummet i fontänen och såklart lekt i lekparken!
nu är det hällregn ute (annars soligt hela dagen!) så vi ska se på film i husvagnen istället för att se på cruisingen...

Av stina andersson - 30 juli 2012 00:00

oj vad klockan är mycket! strax 12 och jag är fortfarande uppe och packar... har precis duschat ice så nu gosar han in sig i mitt täcke så det blir alldeles blött och härligt :P
men alldeles strax är det mesta av packningen i bil och husvagn så att vi kan fara imorgon...
längtar efter sängen nu! <3

Av stina andersson - 29 juli 2012 09:26

idag är schemat fullspäckat!! mycket som ska hinnas med så man kan fara imorgon bitti!
men jag tror att jag börjar dagen med en dusch :)

Av stina andersson - 28 juli 2012 23:25

jag har precis lagt mig i sängen efter att ha städat! man vill ju såklart ha städat när man kommer hem från semestern...
men nu är det nära.. på måndag far vi på semester!!!

Av stina andersson - 28 juli 2012 14:42

lilly sover medan Julia och moa ser på film. fast nu ska vi gå ner och packa lite mera!!

Av stina andersson - 27 juli 2012 12:41

idag försöker vi städa lite...
så jag satte på en mora träsk skiva till barnen... full fart blev det på dem med städningen... och det märktes himla väl när skivan var slut... då kom de in i köket och sa "vi är för trötta..."
men snart blir det en ny skiva och ny energi ;)
själv har jag stått vid disken fram till nu... men nu blir det andra bullar..
jag tror nästan att jag ska packa lite som omväxling ;)

Av stina andersson - 26 juli 2012 22:23

imorgon fortsätter vi att packa.. det känns inte som att man gör något annat nu...
jo förresten... jag håller ju på med städningen också ;)
så nu ska jag hänga tvätt, dricka lite te och sen sova!!
hur trött som helst nu!!!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards