mamma-stina

Direktlänk till inlägg 6 april 2015

Vardags sysslor

Av stina andersson - 6 april 2015 12:58

Kan inte annat än hålla med #minionquotes på Facebook.
Man gör egentligen inget annat än städar hela tiden, ändå är det alltid en röra.
Av någon anledning hinner man inte med.
Att vara småbarns förälder och sköta ett hem är ett heltids jobb, eller egentligen två.
Då kan man även tänka på alla arbeten som ingår i jobbet som förälder. Jag är städare, lärare, förskolefröken, jag kör taxi, är läkare m.m m.m
Mitt jobb är oändligt brett och otroligt bra!
För jag får vara med mina barn väldigt mycket!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina andersson - 8 april 2015 14:36


Nu är det slut på påsken, men självklart finns det en massa godis kvar. Idag tog jag tag i det och vi gjorde små godispåsar av det. det blev 5st i var... Då slipper vi köpa godis i fem lördagar framåt :) ...

Av stina andersson - 6 april 2015 13:25


Det är inte lätt att vara sjuk när man är mamma. Oftast ska man ta hand om hus och hem iaf, men inte idag.Idag har jag fått sova! Idag har jag ätit frukost ifred. Idag har jag fått glass och te när jag ligger i sängen.Lyxen att få bli omhändertagen a...

Av stina andersson - 5 april 2015 19:21

I December fick vi veta att majoriteten i Åre kommun ville lägga ner vårat högstadium.Vi förstod själva att en restid på ca 3-4h inte är rimligt för elever! Dessutom finns det inte en chans att våran bygd ska kunna överleva utan skolan.Vi påbörjade t...

Av stina andersson - 5 april 2015 12:18

Vad är det absolut bästa med påsken? Det finns så mycket godis hemma att man inte vill ha! :D Att måla påskägg. Att klä ut sig till påsk kärring. Att "köra" skoter. Att bara få vara och ta det lungt! ...

Av stina andersson - 5 april 2015 11:27


Busiga Axel myser till en film idag... Lilly har hög feber så hon sover mest. Julia och Moa har sovit hos farmor inatt så de är inte hemma än. ...

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards