mamma-stina

Alla inlägg den 21 december 2011

Av stina andersson - 21 december 2011 00:08

Tror jag börjar med lite bilder från dagarna som varit...


   

Julia ville ha mjölk... Döm av hennes förvåning när hon fick ett JÄTTEGLAS! ;)


 

Tändning av fjärde ljuset...



 

Jätte kul när man på morgonen kommer ut till den här synen... Skrapa rutor, sopa av bilen och det viktigste... Hoppas att bilen startar :D



Här kommer dagens bilder också...

      

Idag har vi varit lite ute i snön och prov åkt pulka och tefat... Men det gick sisådär...

det slutade med att Julia och Moa skjutsade Lilly medan jag fick skotta fram bilen (och allt annat också för den delen)


    

Det är hemskt jobbigt med snö... Men det är även riktigt riktigt fint och mysigt!


Idag har vi alltså varit ute och lekt lite och varit i Kläppe där vi hjälpte till med julstök och städning...

Nu sitter jag här och väntar på att per-arne ska komma in och lägga sig...

för nu är han ute och röjer snö... Kvart över 12, ja!

han har ju tyvär fullt upp hela tiden och då hinner han inte med snöröjningen...

Men snart är han nog klar.. tror jag iaf....


Imorgon ska jag städa lite här hemma... det kommer jag också göra de närmaste dagarna så att det är ruskigt fint till julafton!

Barnen längtar så himla mycket nu... "Bara 3 dagar kvar nu, mamma" :D

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards