mamma-stina

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av stina andersson - 16 juli 2012 20:53

helt plötsligt tittar man på klockan och den är kvart i 9... det är ju dax att lägga barnen...
och såklart blev det ingen picknick idag.. det hann vi inte med..
däremot blev det mys ute nu på kvällskvisten när solen kikade fram!
vart tog dagen vägen egentligen? vad har man gjort idag?
vi har städat lite hemma, hängt tvätt, varit på verkstan, varit på hälsocentralen och hälsat på "gammelfarfar"... :)
tack för att vi får låna öronrensar-grejen farfar!! nu ska vi fixa moas öron så att hon hör igen :D
sjukdomarna här hemma är: Julia, mask i magen(säger hon så vi tar alla medicin). moa, en öronpropp och lilly med hennes ögoninflammation... man tar ju allting på samma gång ;)

Av stina andersson - 16 juli 2012 10:26

idag vaknade jag tidigt (6!!) av att solen lyste så mysigt! men somnade om såklart...
vaknade igen vid 9 och då var det redan mulet. trist!
idag funderar jag på att det ska bli lite städ och sen fara ner till bryggan och prova fånga små fisk med hov... och kanske lite picknick...
men allra först ska jag ligga kvar i sängen och dra mig ett bra tag till ;)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards