mamma-stina

Alla inlägg den 5 september 2012

Av stina andersson - 5 september 2012 20:35

...dansar råttorna på bordet!!
fast i det här fallet är det bara en råtta! för barnen sover (utom lillen i magen)...
själv tittar jag på Robinson medan jag dricker Cola och äter choklad...

Av stina andersson - 5 september 2012 14:26

man ska nog inte bära så mycket när man är gravid ;)
har precis burit fyra kartonger till övervåningen från källaren. efter det gick jag ut och flyttade 12 hjul.
rätt anfådd och lagomt ont i fogarna ;)
men ack den som ger sig!
idag är energin på topp så jag ska bära mer!! :)

v. 18+0 idag och tiden bara rullar på! väntar på att få ultraljuds tiden...

Av stina andersson - 5 september 2012 10:50

inatt vaknade jag två gånger av att brandlarmet gick. fast det var ju såklart bara i drömmen som det pep så jag vaknade i onödan!

sen vaknade jag av ytterligare en dröm. vi hade en björn och hennes unge på gården. björn mamman tog ice och jag skulle såklart rädda han.
jag brottade ner en björn och tog stryp tag ;)
sen släppte jag eftersom hon hade barn och vi blev kompisar :P

nästa dröm handlade om att huset höll på att blåsa bort... nej just det... det var ju ingen dröm! det stormar ju ;)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards