mamma-stina

Alla inlägg den 7 september 2012

Av stina andersson - 7 september 2012 21:23

här är det sjukt tyst!
alla mina trollungar sover och ice med.
per-arne har fortfarande inte kommit hem.. ja, då var det ju bara jag kvar!
jag tittar på fångarna på fortet.
funderar på att sova medan man får det :)

Av stina andersson - 7 september 2012 17:57

barnen frågade mig om de får ha prinsess kalas... självklart får de ha det!!
så vi blåste upp ballonger och de tog på sig prinsess kläder ("badräkt gills faktiskt").
sen fick de dricka, popkorn och chips.
efter det har de sagt flera flera gånger att "det är världens bästa fredagsmys!"
nu tittar de på turtles med sitt mys!

Av stina andersson - 7 september 2012 15:41

äntligen är man färdig med städet.. eller färdig och färdig... det är ok för stunden ;)
har iaf dammsugit och torkat golv!
vilket var ett måste pga att min astma blir värre vid förkylning..

nu är jag iaf helt slut och ligger i en ny bäddad säng med lilly som ska vila!

Av stina andersson - 7 september 2012 11:31

har blivit rejält förkyld nu!!
skulle inte förvåna mig om febern är här och hälsar på också :(
moa och lilly är fulla av energi så jag tror att jag lånar lite av dem!!
vill inte kliva upp idag MEN det är fredag och städ dag...

sen värker min kära rygg också... fast det är mestadels pga foglossningen och kartongerna jag bar igår...

nu blir det lunch och tända upp i spisen..
för jag fryser!!!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards