mamma-stina

Alla inlägg den 29 september 2012

Av stina andersson - 29 september 2012 22:03

oj vilka kullerbyttor lillen gör just nu!
ligger och tittar lite smått på tv samtidigt som jag äter godis.
det verkar h*n visst gilla ;)
alla mina troll är vakna fortfarande.. de vill liksom inte sova!
men vad gör det... det är ju helg!

imorgon blir det en tur till stan..
sen vägrar jag planera något mer ;)
hoppas iaf få göra lite fynd på loppisen med min kära mamma!

Av stina andersson - 29 september 2012 14:02

idag har jag och moa rensat leksaker... det tog oss ca 1 1/2 timme...
vi skickar ut en säck med leksaker till "bytes leksakerna"...
kvar inne har vi ändå lill lego, stor lego, dockor, dockskåps saker, små figurer, mat saker m.m m.m
mycket kvar... men förhoppningsvis kommer de leka bättre på rummen nu när det är sorterat och ursorterat... :)
sen när jag kom ner i köket så stod Julia och diskade.
vad himla glad man kan bli av sina barn!! gulleplutt Julia!
nu ligger jag och vilar lite i sängen eftersom jag fick så mycket sammandragningar pga allt bärande.
undrar vad vi ska hitta på för skoj sen efter fikat då?!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards