mamma-stina

Alla inlägg den 2 april 2011

Av stina andersson - 2 april 2011 18:53

Idag har vi varit ner till kläppe i några timmar och hälsat på, slappat framför tv:n och börjat gjort påsk kort. För självklart ska ungarna få påska lite och säga "glad påsk" till påsken. :)

Igår skickade vi in de fina "påsk i färg" teckningarna till öp.

De var super fina!


Just nu funderar vi på att kanske titta på en film. "Grown ups"  tror jag att den heter.

Hoppas att den är bra! Bara jag och perran... (önsketänkande)

Men man får väl se... allrs först ska vi ta och äta lite middag. Blir super sen middag nu, men det är ju helg så då kan man få göra lite som man vill ;)


Igår kväll hade vi mys kväll med film. Vi såg "sammys äventyr" tillsammans med barnen och vi tyckte allihop att den var helt okej. Huvudsaken är att barnen gillar den! Jag skulle ge den 3/5, men det är nog mycket pga att jag var för trött! :D


Trevlig kväll

  

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards