mamma-stina

Alla inlägg den 13 april 2011

Av stina andersson - 13 april 2011 22:42

 

R.I.P min älskade pappa och "moffen".

Nu har det gått fyra år sen du lämnade oss och Mina barn (speciellt Julia) saknar dig otroligt mycket. Hon tittar På kortet på moffen och berättar att han är i himlen och att de träffas där när hon dör!

Saknar min pappa något otroligt mycket!

R.I.P pappa!

Av stina andersson - 13 april 2011 22:20

Idag gick jag och barnen ut och gick en liten bit. Tills barnen började gnälla om att de frös om händerna och hade ont i benen. Tillslut sa de t.o.m att de längtade hem! :D

Jag kan tillägga att vi hann ca 100 meter utanför våran väg ;)

Men barnen gillade att gå en liten bit. Det som de inte gillade var att gå på "storvägen".

För mycket bilar och man får ju inte springa som man vill.

Efter det gick vi ut på en liten "picknick"...

Vi tog alltså med en liten godispåse och satte oss på "storstenen" ovanför huset..

                 

Mys pys på stenen med godis.

Huset sett ifrån åkern.

Här körde barnen en "gissa bajset"... Är det älg eller rådjur. Ca. 2-3cm stora ;)


Sen efter det kom syster yster min och hjälpte mig städa av altanen och plocka av skrot från gården. Så nu är det betydligt finare här hemma!

Sen åt vi hamburgare och de va super gott...


Här kommer lite bilder från ikväll:

           

Mina härliga troll och bus Ice.

Julia, Moa och Lilly fick håret krusat av Anna idag. Blev super fina!

Moa får så himla fluffigt, trolligt hår. Gull ungen min!


   

Lite påsk-fint... Så tjusigt det blev va ;)


Nu ska jag lägga mig... Go natt!


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards