mamma-stina

Alla inlägg den 12 april 2011

Av stina andersson - 12 april 2011 19:40

 

Idag har vi tagit fram gympaskorna. Barnen blev jätte glada för att de fick "nya" skor.

Men de får inte använda dem än på ett tag eftersom det äär stövel-väder...

Nu ska jag lägga lite övertrötta barn!


Av stina andersson - 12 april 2011 16:18

Ja... mer vardag än så här blir det knappast!

idag har jag kört en diskmaskin, plockat ur 2 gånger och i med resten av disken.

Kört igång en tvättmaskin. (som jag för övrigt måste hänga! *påminelse*)

Sen har jag plockat av alla bänkarna i köket och barnen ville påskpynta, så det gjorde vi också!

Så nu är det små kycklingar i köket och lite påskdukar.

Sen har barnen suttit och gjort påsk-kort också idag!

Nu, alldeles strax, kommer min lillebror förbi så jag ska stänga av dotorn...

lägger NOG upp några kort senare ;)


Av stina andersson - 12 april 2011 08:36

Igår var jag ju super duktig och städade lite på gården. Så idag har jag såklart ont i kroppen efter alla "knä-böj" ;)

Inte bra med sån där motion... *he he*

Idag började Julia dagen med att säga hur otroligt elak hennes mamma var...

så jag vet inte om jag har lust att göra någonting överhuvudtaget med dem idag.

det käntes inte direkt lockande!

Men kanske (bara kanske) ska vi åka på kyrkis idag. Jag har ju tagit ledigt för Moa och Julia idag, men vi får se vad som händer och sker....

Allra först ska jag ta itu med Julias ilska och hjälpa henne med kläderna som hon inte når i garderoben. (hon står och morrar inne på rummet)...

Go morgon alla glada!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards