mamma-stina

Alla inlägg den 26 april 2011

Av stina andersson - 26 april 2011 19:13

Han var verkligen bara hem och vände igen. Per-Arne kom hem runt 6 och for nu vid 7.

Han var tvungen att fortsätta meka nu på kvällen också, men det är positivt på ett sätt för då har han jobb! :)

Jag förstår verkligen inte hur han orkar. Han är stark min sambo!   

Skickar massor av ork till honom så att han blir färdig med bilen ikväll!


  

Av stina andersson - 26 april 2011 15:35

Man är ju som en Jo Jo... ;)

Men nu ska jag faktikst göra ett ärligt försök att gå ner i vikt.

Man får se hur länge det håller. Men jag har helt enkelt bestämt mig. Nu är jag less på att inte kunna använda alla kläder i garderoben :D

Idag har jag rensat bort allt onyttigt i skåpet och slängt massor. Sen har jag givetvis sparat en hel del också, men ställt de längst in i skåpet (som ex. lördagsgodiset till barnen)...

Önska mig lycka till!

Av stina andersson - 26 april 2011 15:24

less, irriterad och ARG!

Beställde fälg på skroten till saaben och då sa de att det var hyfsade däck på som följde med. Det lät ju super bra, men när de nu sitter på bilen så flyger bilen som en vante på vägen och däcken är super sned-slitna! riktigt sur nu!

Har ringt och pratat med dem men de skulle "ringa upp"... Jo, tjena att de kommer göra det!

Alltså har jag fälg utan däck nu ändå. Ska man fortsätta köra med vinterdäck då eller?


Nej... nu ska jag försöka glömma bort det..!!

Idag har jag städat nästan hela huset.

Diskat, tvättat, plockat och sopat.

har också rensat ut ett hörnskåp i köket för att få in vårat nya fin porslin som vi fått av syster min! Sjukt fint porslin!

Barnen leker så lungt på rummet just nu med dockor.

Lugn och ro en stund alltså!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards