mamma-stina

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av stina andersson - 4 januari 2012 12:29

Nej, idag ska vi ta det bara lungt..

Jag har kört igång en diskmaskin och har hängt tvätten...

Dessutom har jag varit duktig och ringt compaq support så att jag får hem återställnings skivor till datorn också har jag mailat om per-arnes trasiga helikopter...

Ibland tar man sig i kragen ;)

Tror nästan att jag ska gå ut och följa våran hemtelefon lina för att se vart/om den är av...

För den har inte fungerat sen 23e december...

Men allra först ska jag göra absolut ingenting med Julia, Moa och Lilly!


Vi har börjat med inskolningen på dagis med Lilly.

Den här veckan har Julia och Moa varit ledig från dagis igentligen så då får de vara med på Lillys inskolning istället...

Det har gått riktigt bra än så länge...

Men den riktiga inskolningen börjar ändå inte förrän Julia och Moa inte är med henne...

För nu tar de hand om henne så mycket!


Jag har dessutom börjat motionera och äta rätt!

För jag var riktigt riktigt less på allt godis, chips, dricka och julmat!

Började i förrgår och det går rätt okej!

Var sugen på lakrits igår men annars har jag inte varit sugen alls...

Man ska bara vänja sig med att äta på vissa tider och innan man är van med det så är man ju rätt hungrig!

Tror jag ska gå ner och äta något smaskigt snart... Kanske två hårdbröd mackor med gurka på   

Gott i gott gott!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards