mamma-stina

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av stina andersson - 25 januari 2012 19:49

Vad har vi gjort de senaste dagarna igentligen?! Moa och Julia har legat sjuka med feber och snörvlande.

Men idag har det varit fullrulle så de bestämde sig för att byta rum. Julia hade rummet nere förut medan Moa och Lilly hade rummet uppe. Idag flyttade vi om sakerna så att Lilly fick ett eget rum nere medan Julia och Moa delar rum uppe.

Undrar hur länge de kommer vilja ha det så?!


Idag har jag hämtat ved MASSOR av gånger i den här underbara kylan ;)

Ja, det känns iaf som att det var massor av gånger. (2ggr)

Det var 24 minus ute när jag gjorde det. Men då var det på med björnpälsen och storstövlarna :P

För man kan ju inte ha 16 grader inne (eller mindre)!

Nu är det 22,7 grader inne och -15,4 ute.

Varmt och gott inne!


Jag har fått en våg också! Av Anna och John! Tack så mycket! Känns himla sköönt att kunna hålla koll på kilona.

Och, som tur är, går de neråt.. sakta, sakta, sakta :)

Men i rätt riktning!


Annars har det väl inte hänt så mycket.

Imorgon ska små busungarna på dagis igen eftersom de är friska.

Då kommer jag vara på verkstan för att rensa färdigt det sista. Hoppas iaf att jag hinner bli färdig imorgon.

Annars kommer jag fortsätta på måndag, alltså nästa "dagis-dag"!



Nej, nu har jag inte tid med såna här skojigheter. Måste lägga mina fina trollungar!

 

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards