mamma-stina

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av stina andersson - 27 januari 2012 13:28

Ja, här är det riktigt fint just nu!

Lilly sover som en stock på min arm medan julia och moa leker så bra där nere :)

Fast snart blir det ändring på det :P

Jag ska städa idag så det är fint när per-arne kommer hem!

för idag blir det riktig fredagsmys middag! potatisgratäng, kött och sallad.

plus chokladpudding till efterätt :)


Lilly började iaf igår (efter dagis) att kissa överallt! Eftersom de tog på henne blöja på dagis så har vi gått ett steg tillbaka med pott/toa träningen.

innan torsdagen hade hon varit utan blöja i 2 dygn och då bara kissat några droppar någon gång ibland på golvet.

nu är vi, som sagt, tillbaka på ruta 1. hon kissar överallt och kissade t.o.m på sig på natten. det har inte hänt förut.

precis såhär blev det med moa också.

då fick vi vänta i ett halv år innan det gick igen.

men man ska inte ge upp, utan fortsätta :)

det kan ju gå bra iaf!


Nu till det som är mera positivt!

Jag har börjat träna igen :)

eller... börjat och börjat... jag gjorde det igår!

Det var riktigt skönt så jag hoppas att jag fortsätter så!


våran väg är förresten som bortblåst också!

inte en chans att man tar sig ut innan den är plogad :)

så idag blir det hemma mys!


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards