mamma-stina

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av stina andersson - 22 januari 2011 16:20

När lilly kom hem nyss så blev hon super glad att se mig!

Sen dess har hon legat på min arm och mys tittat på tv...

Min lilla gos fia

Av stina andersson - 22 januari 2011 14:53

Satt och kollade på de mest kända bloggarna idag...

Jag tycker att det är nästintill pinsamt att det

 mestadels är lättklädda flickor/kvinnor..

 (antar att de är myndiga iaf?!)  

Självklart finns det kända bloggar som handlar om

speciella ämnen eller att det är kändisar som bloggar

och det tycker jag är en helt annan sak!

Men att bli känd för att man klär av sig

och inte för att man verkligen tillför någonting...

jag vet inte ja... inte riktigt min grej!

Liten fundering i feber frossan..

  

Av stina andersson - 22 januari 2011 14:14

Tänkte lägga ut lite bilder...


  

Jag bara LÄNGTAR till sommaren när jag ser den här bilden! Julia och Moa..


  

Mina gosfisar Lilly och Moa i Rättvik! Semester!!

  

Julia och Lilly. Det här var när Lilly bara var en liten plutt...!

Nu är hon överallt och ligger inte så där still om hon inte sover

  


Av stina andersson - 22 januari 2011 13:55

Idag åkte perran och barnen till min svärmor och svärfar

för att hälsa på så att jag fick vara sjuk ifred!

Helt underbart som helst!!!

Nu är det han som är underbar och älskad av mig!!!

  


Ligger nu och små kikar på wedding wars på 3an.

Verkar va en helt okej film att se på, speciellt när man är lite halv veck

i huvudet. Lite degig liksom!

Snart ska jag försöka ta mig ur sängen för att plocka ihop de värsta

här på rummet så man kan tillfriskna sen...

Tack och hej leverpastej

Tidigare månad - Senare månad

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards