mamma-stina

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av stina andersson - 27 januari 2011 23:09

De här är någonting som jag gillade när jag va liten...

Som dessutom påminner mig om pappa

Vi ses i nangiala pappa så vi kan göra de här -->     



Av stina andersson - 27 januari 2011 22:15

Lugna puckar här hemma....

Alla barnen sover...

        


Och Ice blev väckt av mig när jag tog kortet...

Själv så sover jag... såklart inte!

Men snart så kommer John blund även till mig...

Just nu funderar jag på att jag ska gå

ner och göra en kopp te och sen sitta

i lugn och ro och bara mysa för mig själv..

Snart börjar Ncis så då ska jag se det....

om jag inte har blivit för trött innan dess!


Iaf...

  Min undersökning som är på sidan, här på bloggen

visar att jag ska ha mera bilder..

så jag ska försöka med det!!!


Nu går jag ner.... ner... ner....

och gör min kopp te!

Av stina andersson - 27 januari 2011 19:52

Jo...idag kom Moa hem igen...

Känns väldigt skönt... jag kramade och pussade

på henne MASSOR då!!!

Hon har haft det hur kul som helst!!!


Vi var också över till min farfar

och bara gjorde ingenting...

fikade, surrade och mådde bara allmänt gott!!

De sköt lite luftgevär... och jag har konstaterat att

farfar är kung på luftgevär!!!

  

Moa ligger nu i sin säng och ska sova! Lilly

ska jag alldeles strax lägga också...

Sen blir det lite sån där "vad ska man göra" egen tid..

  

...innan jag ska sova!!!

God natt alla glada

Tidigare månad - Senare månad

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards