mamma-stina

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av stina andersson - 26 januari 2011 21:00

    


Nu har lilly fått massor av egen tid av mig..

Först åt vi middag bara hon och jag.

sen gick vi ner så hon fick bada i badbaljan och

leka med sina badleksaker..

Senare läste vi saga och lekte lite på golvet...

Mys i sängen med välling och tv-mys.

Nu sover hon som en stock...

och det ska jag också göra snart

Go nattis

  

Av stina andersson - 26 januari 2011 17:22

Absolut ingenting... och vi bara njuter av det!

Prata i telefon med både Moa och Julia nyss..

Moa hade inte tid att prata och Julia ville bara prata med Moa

  

alltså... ingen som hade tid med mamma just nu..

fast de såklart... Lilly har tid med mej..

om hon så vill det eller inte!

 


ska gå ner och klura ut nån middag nu och hoppas att perran

kommer hem snart..  

tack å adjö, leva eller dö

Av stina andersson - 26 januari 2011 15:03

Fattar inte riktigt hur man kan sova så mycket... Jag la mig kl halv 2

och tänkte att OM jag somnar så kommer Lilly ändå väcka mig snart...

Men jag vaknade ca halv 3 och Lilly hon sover då fortfarande..


En kul grej...

Innan jag somnade så låg jag och drömde mig bort till

en krämbulle och såna där chokladöverdragna brago kex.

Jag tänkte att om jag fortfarand etänkte på dem när

jag vaknade så skulle jag åka på affärn och kika om de har dem..

och ATTANS..

När jag vaknade så tänkte jag på dem..

Så affärn blir det nästa


  

Av stina andersson - 26 januari 2011 12:29

Nu har Moa åkt också och Lilly sover...

Vad ska jag göra då??

Jag är inte van med att vara med mig själv!

Barnen brukar alltid springa omkring och göra huset osäkert..

Men nu gungar det inte alls här inne!

  

Jag får nog helt enkelt förgylla dagen själv idag..

Vilket känns främmande..

Vad gjorde man igentligen innan man fick barn??

Var livet så tråkigt att man inte gjorde någonting?!

För det är bara att inse... Livet kretsar kring barnen!


Av stina andersson - 26 januari 2011 11:18

Nu har Julia åkt och jag saknar henne såklart redan nu!

Moa är hur lugn som helst... Tror hon bara njuter av att

det är lungt en stund..

Senare idag ska hon åka också så jag blir ensam

med Lilly. Iallafall tills perran kommer hem igen...


Sitter och tittar på sjunde himlen nu

men ska snart lägga Lilly för en liten tupplur...

Sen tror jag faktiskt att jag och Moa ska ha lite egen tid!!!


Hoppas resan till Stockholm går bra och att Julia har

det riktigt roligt där!

Hon har tjatat och längtat i flera dagar nu!


Go och gla kexchokla

Tidigare månad - Senare månad

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards