mamma-stina

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av stina andersson - 23 januari 2011 21:00

Och tittar på film...
Sen får man se om det blir click på 3an eller

 the wedding date på 5an...

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag är

helt slut!!!

  *ha ha*

Så god natt på er allihop!
 

Av stina andersson - 23 januari 2011 16:43

Det rasade precis från altan taket... Det blev över 2 meter högt

  berg med snö, längst med hela altanen!

Himla tur att Ice inte va ute precis när de hände för

då hade vi inte haft kvar våran hund

  

    


Idag har jag iaf skottat snö...

Det kändes skönt i musklerna men nu är jag super trött!

Känns att man inte är helt frisk än!

  


Julia och Moa blev kidnappade av Anna och John idag.

De for ner till sjön och pimplade...

Hem kom de med 2 fiskar och trodde att

jag skulle filéa dem

*he he*

  

Men icke... riktigt så kul tycker jag inte att det är med fisk


Nu blir det middag

kyckling, pommes, bea och kokta grönsaker

Ska bli SJUKT gott!!!

Tack å hej

Av stina andersson - 23 januari 2011 10:30

nu har alla busarna vaknat...

de sov faktiskt riktigt länge idag... till halv 10

här kommer lite go morron bilder på de trötta trollen

  

Lilly hittade massage grejen... Hon gillar att den skakar...


  

Ny vaken och sååå trött!!! Julia är mer av en nattmänniska

  

Moa är nog den som är mest morgon människa av dem...



Såå god morgon på er alla

och ha en underbar dag!!

Tidigare månad - Senare månad

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards