mamma-stina

Alla inlägg under september 2012

Av stina andersson - 21 september 2012 10:34

idag ska det städas!
jag började redan igår med att plocka ihop allting på golven...
förhoppningsvis kan jag redan nu börja med att bädda rent och sen dammsuga övervåningen!
flickorna grus och bus (moa och lilly) får bli första dammtorkare... för det tycker dem är super kul! :)
senare ikväll, när det är städat, blir det fredagsmys med hyrfilm och snacks... :)

Av stina andersson - 20 september 2012 21:03

halva dagen har jag varit super trött!
men sen tog per-arne barnen efter maten så att jag fick bada.
det var verkligen vad jag behövde!!
efter det städade jag barnens rum där jag också möblerade om lite, byggde en koja med barnen, la barnen och städade lite i köket...
nu ligger jag i min säng och njuter lite av tystnaden innan jag ska sova...

Av stina andersson - 20 september 2012 11:02

stackars min lilla sötnos lilly!
inatt har hon haft hosta och är super täppt i näsan.
dvs lite sömn har det blivit!!
jag är trött och slut samtidigt som lilly är trött och slut hon med!
hela morgonen har hon legat på min arm och tittat på barn tv...
vill bara få sova lite, men det lär knappast bli än på ett tag!

Av stina andersson - 19 september 2012 15:21

jag gick och la mig för att vila en liten stund... då kom en liten tjej och smög sig ner bredvid mig.
så jag och lilly somnade :D
väldigt skönt och behövligt!

Av stina andersson - 19 september 2012 13:06

nu har jag städat, diskat och tvättat i ca 1 1/2 timme... nu är man helt slut och har ont i fogarna :P
ja, man kan inte glädjas länge direkt över att orken är tillbaka!
nu blir det vila i några minuter innan jag ska rensa den rena tvätten!

Av stina andersson - 19 september 2012 11:50

igår låg jag i sängen hela dagen pga att jag hade ont! fogarna värkte konstant, sammandragningarna var alldeles för ofta och ryggen ska vi inte ens prata om!
MEN idag är allt hur bra som helst, än så länge!
har kört igång en diskmaskin, sköljt lite disk, kört igång en tvättmaskin och eldar i spisen...
nu ska jag plocka lite på golven och ta ner lite tvätt.
idag finns det massor att göra så jag hoppas att det här håller i sig hela dagen!

Av stina andersson - 18 september 2012 10:17

inatt har jag haft ont i magen och ett tryck neråt...
ingen höjdare för då fick man inte sova!
idag har jag ont i magen, ryggen och fogarna! gaaahhh! jag som vill göra så mycket!
bara en sån sak som att diska är för mycket just nu! men efter regn kommer sol...
så nu ska jag sova och hoppas att det är bättre när jag vaknar!

Av stina andersson - 17 september 2012 16:52

proverna såg helt okej ut på mvc.
järn var på gränsen till lågt, blodtrycket var på gränsen till lågt men hjärtat slog så fint!
nu har jag vilat i någon timme, men inte blir jag piggare för det!
ligger och tittar på en mycket stolt lilly med hennes moa sovandes på armen.
hur stolt kommer hon inte vara när det är en bebis som ligger där :D

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards