mamma-stina

Alla inlägg under september 2012

Av stina andersson - 4 september 2012 18:08

jag frågade lilly vad vi ska äta till middag idag. super snabbt svarade hon "pizza".
jag berättade att det inte finns någon pizza och frågade vart man kan få tag i en... lilly pekade på kylen och svarade "bara kylen!!".
tyvärr var det inte riktigt så enkelt...
får nog fundera ut något annat!

Av stina andersson - 4 september 2012 15:21

alldeles nyss var det strålande sol och riktig värme...
nu är det gråa moln och blåst.
det gick fort...

idag har jag inte gjort något alls.
fick ju knappt sova inatt och på dagen blev jag bara väckt hela tiden med.
så nu ligger jag i sängen och har mycket sammandragningar... kan det bero på lite sömn kanske?!
vill iaf sova lite och sen sätta igång med alla måsten.
skulle ha hängt tvätt, diskat och rensat moas garderob iaf...

Av stina andersson - 4 september 2012 09:57

inatt har lilly försökt sova på min arm hela natten. det har inte gått så bra eftersom jag inte kan sova på rygg och armen typ går av när hon ligger på min arm när jag ligger på sidan...
tyvär inte så mycket sömn för mig inatt!
men nu är moa på dagis och Julia på skolan... nu ska jag prova vila lite medan lilly ser på film...
det är ju jobbigt att vara sjuk ;)

Av stina andersson - 3 september 2012 23:22

lilly har varit halv grinig till och från sen hon kom hem från dagis.
när hon skulle sova på dagis var hon också lite gnällig...
nu ligger hon bredvid mig i sängen och har feber..
Lill tjejen min!
så imorgon blir hon hemma från dagis och får mysa med mig istället!!

Av stina andersson - 3 september 2012 22:15

idag har jag lämnat/hämtat på skola och dagis...
sen har jag sovit, diskat, tvättat, rensat tvätt och rensat lillys garderob..
dvs så har jag inte gjort någe speciellt idag!
här sover alla mina trollungar och jag ska äta kvällsfika för mig själv...
go natt :)

Av stina andersson - 2 september 2012 12:04

per-arne frågade mig varför lilly hela tiden säger "asså"(alltså)... vart hon har fått det ifrån..
då svarade lilly: "kommer från svenska, vi bor i Sveriget!!"
2 1/2år gammal :D

Av stina andersson - 1 september 2012 20:27

idag följde vi med per-arne på verkstan och städade lite.
tyvärr så syns det knappt ;)
men jag ser skillnad iaf :D

nu ska vi mysa lite till en film.
barnen ligger i deras sängar så vi kanske (bara kanske) kan få lite lugn och ro ;)
nästan så att man inte vågar skriva det för då lär ju någon komma och hoppa på mig...

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards