mamma-stina

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av stina andersson - 4 juni 2011 21:30

Titta på: "are we there yet" på 5an som går nu!

Den ser as bra ut!

Lördagsgodis och film mys blir det nu!   

Av stina andersson - 4 juni 2011 20:11

Idag har vi inte gjort mycket. Bara haft en massa tid med barnen!

Max (och senare Michelle också) har varit här lite idag och haft skoj, så de var alla mycket nöjda!

Idag har vi dessutom fått nya grannar! Det gillar vi!

4st små busfrön som barnen kan leka med (nästan) varje dag, om de så vill.

Julia och Moa har idag kommit fram till att de vill ha ett eget rum. (efter att de var till kusinerna och tittade i grannhuset)

Men det får vi allt se!

Jag har iaf börjat fundera på hur jag ska kunna fixa det.

Och det innebär att man inte kan ha ett vardagsrum.

Men å andra sidan är vi inte där så ofta.

Vi kan ju koppla in hemma bio:n på vårat rum istället :D

MEN... då är frågan... Våga jag verkligen ha Julia i eget rum nere. Då kan hon springa ut när hon inte får det.

Eller...

Om hon ska ha rummet som vi har nu kan hon hålla på vid toaletten som hon vill.

Sminka sig och ha lite annat skoj ;)

Nej... jag får klura vidare på det :D


Nu ska jag äta lite lördagsgodis och det är gott!

För, visst har jag berättat det, att när jag har gått ner över 5kg så får jag äta min egen godispåse!

Så nu "får" jag om jag vill :D

Men, vi får väl se om jag vill det.

Jag köpte iaf en viktväktar-godispåse ifall jag inte ille ha vanligt godis :D

Av stina andersson - 4 juni 2011 11:21

Så nu länkar jag den här!

Lillebror spelar piano!

Av stina andersson - 4 juni 2011 11:06

Den här låten påminner mig om när pappa dog!

När jag hör den nu så gråter jag fortfarande!

:(


Av stina andersson - 4 juni 2011 10:55

Idag har jag vägt mig.

Jag var ganska säker på att jag skulle ha gått upp eftersom det har blivit massor av "fusk dagar" den här veckan!

Först studenten, sen svärfars födelsedag och sen igår hade vi besök så vi fikade först med dem och sen for vi på Michelles kalas och fikade där! Igår kväll kände jag dessutom att jag hade ätit så mycket att jag var tvungen till att cykla! Cyklade mellan 23-23,30. Det var skönt! Men tyär blev det lite väl sent på kvällen eftersom barnen inte ville somna förrän då...


Så en massa, massa fusk har det varit idag.

Men trots det har jag gått ner!! -1,4kg på en vecka!

Nu väger jag alltså 74kg och har gått ner 6,2kg på 5veckor och 3dagar!

Super bra! Hur nöjd som helst!


Här kommer lite utlovade bilder också:

Så här sov Lilly för någon natt sen. Över hela sängen :D

Det ser ju rätt så knasigt ut också!


Julia och Max somnade så här i bussen igår. :)


         

Bilder från Michelles kalas!


Barnen skulle ha fredagsmys, men ville vara ute samtidigt för det blev sol framåt kvällen! Så då blev det först fredagsmys ute och sen fredagsmys inne till en film!


Lilly har verkligen ett speciellt sätt att sitta på stolen :D


Nu ska jag gå ner och umgås med barnen och Per-Arne en stund!

Och kanske sova lite snart också!

Har tyvär inte fått mycket till sömn inatt!

OM Lilly hade sovit hela natten hade jag fått 8 timmars sömn, men det gjorde hon tyvär inte. Sen vaknade alla tidigt dessutom!

Så idag blir det inte många knop inte!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards