mamma-stina

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av stina andersson - 30 juni 2011 23:40

Datorn har krånglat och jag har inte riktigt haft tid till att blogga...

Men idag tycks internet fungera så jag gör en liten resume på veckan som gått...

Midsommar flöt på bra. Vi grillade i kläppe och tog det bara lungt.

                 

Midsommar med vattenmelon...


På lördagen minns jag knappt vad vi gjorde men vi avslutade iaf dagen med att äta midsommar mat i Kläppe. Jo... just det... Jag sopade på macken också....

För nu är det per-arne som har hand om pumparna och det skulle vara sommar fint runt pumparna. Så det blev till att sopa ;)


På söndagen var vi hos farfar och hälsade på med Anna och John.

Där blev vi bjuden på grillat och midsommar mat.

Och, JA, jag är less på midsommar mat nu ;)

Vägde mig hos farfar också... minus 0,5. så då vägde jag 74,5kg!   

Vi åkte ner till bryggan så barnen fick bada lite...

och sen fiskade vi på kvällen vid bron. Julia och Moa fick följa med anna och john ut med båten. Där fick de stor gäddan :D


   

Barnen fick åka båt och fiska.

stor fiskarna 


   

De badade också på dagen... :)

Sen vet jag knappt vad man har gjort mer hela veckan ;)

Dagarna rullar på. Vi solar, leker och har det bara mysigt!

    


              

Lite härliga sommarbilder   

Jajamensan barnen badade med kläderna på ;)

Njae.... de hade tröja på sig för att inte bränna sig (trots att de hade solkräm)


Hårdrocks Julia!


       

Dags för tandborstning...


     

Mina fina tavlor som jag har köpt på loppis... I like :)


Idag har vi varit och firat per-arnes bror som fyller 31! Grattis!    


Jo just det... i förrgår (eller var det igår) hittade jag en fyrklöver... fast det var igentligen inte en fyrklöver för det var en femklöver :D

REKORD :P   


Jag har troligen glömt bort massor av saker som jag har gjort den här veckan...

Men förhoppningsvis kommer jag få mer tid till att sitta vid datorn och förhoppningsvis kommer datorn fungera bättre framöver... tydligen fungerar den bra klockan 24 ;)


Nu ska jag gå ner och göra mig en kopp te som jag ska sitta här i fred och suga på medan jag tittar på big brother...  

 

sen blir det borsta tänderna  

och sen i säng

God natt!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards