mamma-stina

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av stina andersson - 23 juni 2011 21:22

Vi var ju på frösö zoo i lördags med Ewa, casper, Linnea, cicilia, patrik och signe...

Många barn blev det... :)

Här kommer massa bilder...

       

Påväg in till frösö zoo...

  

   

Vi började lite lungt med att fika så inte barnen var hungriga på en gång.



       

      


Många djur och barnen var nöjda!



   

Barnen hittade en liten lekplats! Hur nöjda som helst!



       

Det fortsatte med lamor och hyenan som knappt orkade visa rumpan för oss ;)



   

Fika paus igen... då barnen hittade duplo att leka med!



       

Getter, mer lamor, åsnor och hästar...



     

Fåglar och kameler...


Sen kom vi i huset där vi såg...

   

   

Apor, ödlor, spindlar och ormar (bl.a.)



   

Barnen tittade på en apa...


Sen kom vi ÄNTLIGEN till karusellerna ;)


      

De äldre barnen fick välja en varsin karusell som de fick åka medan de små fick åka på samma... Tyvär missade jag när casper och patrik åkte tekopparna :)



Linnea åkte på elefanten.


Lilly fick åka på hästen...


Och Signe fick åka på ankan... Kvack kvack, sa hon :D



Sen var det dax för cirkus... Inte speciellt intressant, men julia och Moa uppskattade den. Lilly uppskattade den på sitt eget lilla vis... hon somnade ;)


                 

Vilket hokus pokus de körde med... Men tyvär förstod man många av tricken ;)



   

På slutet gick jag och barnen och köpte en "vinst varje gång" och sen gick vi till björnarna igen... :)


Sen var det dax att fara hem igen...


Avslutningsvis tar jag en bild från igår då Linnea skjutsade Lilly på tåget hos farfar.

Super gulligt!   

                 

Av stina andersson - 23 juni 2011 20:43


Igår blev det lite fiske och idag fiskade vi lite till :D

Idag åkte jag och barnen ner till sjön och badade och fiskade lite.

De hade super kul, men tyvär kom molnen....

Då for vi till mina svärföräldrar för att hälsa på lite.

Sen till verkstan och sen hem igen. Då kom mamma, anders och lillebror min och hälsade på med tårta och present! *gilla* :)

ska försöka ladda upp lite bilder från fisket igår och lite bad bilder från idag...


*laddar*


       

Fisket igår... :)   



Idag:

   

 

Lilly sov en liten stund i bilen medan Julia och Moa började bada.



    

Jag fiskade, solade och Ice lekte med pinnar och badade.


              

Mys bad med alla barnen och Ice!   


      

  

Till Kläppe en sväng... Där vi träffade Anders, Berit, kompis, Albin och Linda en sväng... Jag fick dig på bild Linda    *he he*

Av stina andersson - 23 juni 2011 10:50

Igår var det min födelsedag och jag blev ordentligt ompysslad...

Fick en del presenter, blommor, ballonger och massor av tårta!   

Det var hit massor av folk och de som inte var hit skickade på facebook eller via sms...

Tänk att man kan vara så omtyckt va?! ;)

Idag fortsätter det även att komma folk ;) Mamma ska komma alltså. För hon jobbade igår! Man skulle nästan kunna tro att jag fyller jämt... men jag är ju ändå bara 24! :D

Nej, nu ska jag kliva upp och äta lite frukost innan jag och barnen ska gå ner och duscha lite... Det ska bli skönt! :)

Go morgon alla glada   

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards