mamma-stina

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av stina andersson - 9 juni 2011 21:48

Idag började jag med att städa i köket. Det var riktigt skönt att det blev gjort!

Jag diskade två diskmaskiner, sopade och torkade golven och torkade av bänkarna som gick. Tyvär är det en del bänkar kvar att rensas.

Jag städade också i båda hallarna och körde (och hängde) 3 tvättmaskiner.


Idag fick vi också massor av kläder från fina Michelle!

Julia och Moa var som i himelriket när de fick se alla fina klänningar och kjolar :D

Tack så mycket Linda!


Vi avslutade dagen med en grillning också.

Det var mums fillibabba!!


Här kommer lite bilder från dagen också:

   

Julia bytta kläder ganska många gånger idag :D


 

Så här fint var det efter att Julia hade bytt kläder idag ;)


       

Jag tog fram gitarren också. Barnen tyckte att det var super kul att jag hade en gitarr. Fast de trodde att jag hade fått den av dagis :D

Och självklart fick barnen spela lite också... :)


   

 

Ute i solen och myser!


Nu ska jag gå ner och lägga Julia och sen äta lite.

Moa och Lilly sover redan!


Av stina andersson - 9 juni 2011 21:25

Ja, nu är det ju så att jag inte dansar :P

men här är en låt som jag och barnen brukar fåna oss till :D


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards