mamma-stina

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av stina andersson - 7 juni 2011 21:39

Den här ar lätt... här är en låt som jag kan ALLA ord till :P

Av stina andersson - 7 juni 2011 21:30

Japp... idag har jag fått ett jobb.

Det är bara för några dagar i sommar och några dagar i höst.

Men det är lite extra pengar och det behövs verkligen!

I sommar ska jag dela ut en enkät undersökning till alla på färjan håkansta-isön :D

Så då kan man få träffa mig *he he*

Det ska nog gå hur bra som helst, hoppas jag!

Jag ska dessutom åka till Ammerö leden som jag inte riktigt visste vart den låg.

Oj då... den ligger nästan 10 mil bort ;)

Men det ska nog inte vara något problem med det!

Av stina andersson - 7 juni 2011 21:14

Idag har Julia varit på dagis medan Moa var hemma med mej.

Tillsammans har vi idag börjat flytta runt alla rummen...

Lillys rum och moas rum hann vi färdigt innan Per-Arne kom hem.

Sen efter middagen hjälpte han till att fixa färdigt Julias rum också.

Det blev riktigt bra och barnen somnade innan klockan 9 idag. Det händer inte ofta!


Så här såg det ut innan Per-Arne kom hem idag:

Julias nya rum ;)


 

Hyllan bredvid våran säng. Äntligen rensad och ser bra ut!


   

Lillys nya "rum"... :)


     

Moas rum.


Så här såg det ut efter att Per-Arne hade hjälp oss:

           

Julias nya rum.


Moas rum utan Julias säng där.


Visst är det fint!? :)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards