mamma-stina

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av stina andersson - 1 juli 2011 21:47

Såg nu att det är dirty dancing på 1an...

Då blir det definitivt en stor kopp med oboy! :D

Jag funderade faktiskt häromdagen att jag ville se den filmen och nu blir det så.

Perfekt!   

Av stina andersson - 1 juli 2011 21:38

Lilly sover, moa och julia tittar på film på deras rum, Ice sover, Per-arne är uppe på verkstan medan jag sitter vid datorn.

Jag funderar faktiskt t.o.m på att gå ner och göra mig en kopp varm oboy eller en kopp te.

Men det är inte direkt nyttigt, så jag vet inte om jag har gjort mig förtjänt av det idag!

Man får se så länge man lever :D

Nu ska jag borsta tänderna på de två äldre innan de somnar...

Av stina andersson - 1 juli 2011 18:57

Äntligen fredag :D

Idag har jag lekt med deg, pysslat, ritat och spelat spel med barnen.

Jag har också kört 2 tvättmaskiner, en diskmaskin och rensat 5 överfyllda tvättkorgar med ren tvätt.

Så nu känns allting riktigt bra!

Barnen tittar på film med fredagsmys på moas rum och per-arne tar sig lite mikro sömn innan han ska åka tillbaka på jobbet igen...

Han har nu jobbat kvällar och helger i tre veckors tid. Det börjar kännas. Enda lediga dagen som han har haft var på midsommarafton, sen var det tillbaka på jobbet igen.

Skönt att det finns jobb iaf :D


Lite bilder från dagen:

 

Spelade spel


   

Vi lekte med leran. Någon som kan gissa vad vi gjorde på bilden till höger?!


   

Julia stal min telefon idag och tog lite kort ;)



     

Lite mellis med kräm/fil och start.


     

Julia, Moa, Lilly och jag lyssnade på musik och stojade.


Självklart var Ice med och stojade lite ;)



Nu ska jag väcka per-arne och sen lägga barnen...

god natt :)

Av stina andersson - 1 juli 2011 00:30

den här låten har per-arne psykat hur länge som helst. först tyckte jag inte om den alls och blev bara irriterad av att höra den hela tiden.

Men nu älskar jag den. Den är ju trots allt as bra! :)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards