mamma-stina

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av stina andersson - 12 juli 2011 21:55

Jag lyssnar aldrig på musik när jag är arg. iaf ingen speciell musik.

Men den här mår bra i öronen iaf när man är lite arg :D

Av stina andersson - 12 juli 2011 21:26

Lilly sover, per-arne for en sväng till verkstan, Ice sover medan Julia och Moa tittar på kvällsfilm.

Själv ska jag gå ner och cykla en stund, om inte Lilly vaknar då förstås...

Efter det blir det kvällsfika som består av hårdbrödmackor med gurka på och kanske lite saft till... eller mjölk kanske :D

Ja.. man får se... :)

Av stina andersson - 12 juli 2011 19:49

Nu har det väl gått lite drygt en vecka sen sist jag bloggade...

Mycket har hänt, men inte kommer jag ihåg allt ;)

Julia fyllde 5år, min lilla prinsessa   så vi har haft lite kalas för henne!

Jag vägde mig igår igen och hade gått ner i vikt trots allt tårtätande.

Nu väger jag 73,8kg! Nöjd? JA!


Bilder från veckan som gått:

   

Jag har oljat altan. Här ser man tydligt vilken skillnad det blir med trä oljan.

Färdig oljat :D

  



     

Julia tog en massa kort när vi var påväg in till stan för att storhandla i torsdags.



 

Julia fånar sig som vanligt :D


     

Moa och Lilly myser med mig!



 

Vi har flyttat "mattras boden" och det här var när barnen "hjälpte till" att flytta alla kartonger med leksaker :D



  

Vi var på trollingen en sväng också. men inte så pass länge att vi fick se någon fisk vägas in :D



         

Lungt på Julias kalas :D

njae... fast just när de två yngsta sov var det lungt.

Annars var det fullt med folk mest hela tiden och Julia älskade sin stora dag!


Lilly sover så himla gulligt!


Nu måste jag lägga barnen, men kanske (bara kanske) hinner jag skriva lite mera sen...

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards