mamma-stina

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av stina andersson - 2 juli 2011 23:38

Jag håller på att leta ihjäl mig efter två bra låtar med sha boom.

Både "too hard to say goodbye" och "boyfriend". Jag tror iaf att de heter så...

Men jag får väl komma på ännu en låt som jag vill höra på radion (som finns på youtube ) :D

Hittade såklart ingen med bra kvalite... men den här låten får gärna spelas på radion!



En super bra låt till som jag gärna hör på radion!





Av stina andersson - 2 juli 2011 23:07

Lilly sover, Ice skäller på en räv, julia och Michelle tittar på kvällsfilm (om de inte somnat än), per-arne är fortfarande uppe i verkstan medan jag själv tittar på big brother och sitter med datorn samtidigt.

Skönt att få en lugn stund ibland :D

Skulle vara ännu bättre att få se en film... men tyvär har jag inte någon som jag vill se just nu...

Nu ska jag försöka få in Ice och sen träna lite innan sängen kallar...

Av stina andersson - 2 juli 2011 20:35

middag i kläppe med stora tjocka familjen :D

Vi var:

anna-maria, sandra, jessica, jan-olov, linda, max, michelle, maja, albin, moa, julia, lilly, jag, per-arne, micke, berit, anders, kalle och malin.

Sen var det också Rocky, Ice, Apollo och kompis i form av hundar... :D

Så det var ganska mycket folk.

Trevligt och lungt ändå, med tanke på allt folk :D

Vi åt knockers och den gjorde kalle, malin och micke bra! Super gott!   


Jag har också varit uppe i garaget och hjälpt per-arne att städa lite medan han mekade. Då barnen sov i bilen.

Dessutom har jag kört en diskmaskin och en tvättmaskin.


Just nu tittar Michelle och Julia på kvällsfilm och äter lördagsgodis i pyjamas medan jag precis ska gå och lägga Lilly....

Michelle ska sova här i natt och Moa ska sova hos albin och max... :)

Helt övertygad om att alla barnen är väldigt nöjda över nattens byte ;)


God natt

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards