mamma-stina

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av stina andersson - 14 juli 2011 22:59

Den här lyssnar jag på när jag är nöjd. Eller rättare sagt... jag BLIR nöjd av att lyssna på den.

Den här låten påminner mig om i början när jag och per-arne blev tillsammans   


Men jag blir också nöjd av den här låten för den påminner mig om min barndom :D


*HA HA HA*


Här är en till låt som är lite nyare. Men man blir glad när man hör den :D



Av stina andersson - 14 juli 2011 22:41

Igår var det full rulle här.

Jag hade 6st barn under 6år. Det var lite grötigt, men ändå relativt.

Så nu vet man att man klarar av det utan problem också ;)

Innan jag var barnvakt så gjorde vi inte så mycket.

Tittade på tv med barnen, lekte och pysslade.

Så de behövde definitivt springa av sig lite ;)


Bilder från igår:

 

Så här såg det ut när vi tittade på tv. Lilly låg på en ballong :D



   

Bus Julia tog en del bilder med min telefon som hon hade tagit av mig ;)

Min busiga lilla tjej, som nu är ganska stor!


Idag har jag varit till stan och ombesiktat "bussen". det gick relativt smärtfritt med barn och allt. Nu är den iaf besiktad i ett år till...

Men inte så kul för oss när det var stekande hett i bilen :(

Sen grillade jag och barnen badade lite ute.

Vi myste och tog det lungt.

Men tyvär är jag lite deppig just nu.

Är så sjukt less på att aldrig ha några pengar. Helst ska det gå minus hela tiden.

Hur ska man kunna tjäna lite pengar så kan kanske skulle kunna åka på semester?

För vi behöver verkligen komma iväg från allt i några dagar!


Bilder från idag:

   

Mina älskade flickor Lilly, Julia och Moa


Barnen badade lite ute.


 

Ice som försökte få mig att kasta stenar till honom, men det funkade inte idag ;)


Jag.


 

Grillning och sen åt vi ute.


Just nu sover alla barnen medan jag sitter vid datorn och samtidigt tittar på slutet av "joker". Har aldrig sett den förut faktiskt... men nu så :D

Funderar på om jag ska cykla ikväll igen, men jag har verkligen ingen lust.

är så otroligt trött efter att man varit i stan också.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen igen för jag fryser något otroligt mycket.

Kanske en förkylning pågång?!  

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards