mamma-stina

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av stina andersson - 4 juli 2011 20:28

Julia fyller ju 5år på söndag så jag och moa var till stan för att inhandla lite presenter!

många blev det och glad tror jag definitivt att hon kommer bli!

Julia och Lilly fick vara hos mamma under tiden vi handlade.

Tack så mycket för hjälpen mamma   

Det blev "ica pizza" idag till middag. Gott, men desto mindre nyttigt. Nu måste jag sluta med allt fuskande så jag slipper den över hängande magen!! :D

Innan vi for till stan var vi upp på allshopen i Hallen och på kupan för att handla lite där också!

Just nu tittar Julia och Moa på en vhs som vi köpte idag för 1 krona :D

Ja, man kan inte direkt klaga på priset ;)

Lilly sitter här i mitt knä, Ice sover och per-arne for till Kläppe en sväng.

Jag ska alldeles strax gå ch borsta tänderna på alla barnen och sen lägga dem så man får lite egen tid!

Keep on going...

Av stina andersson - 4 juli 2011 00:18

Den här låten lyssnade jag mycket på innan jag blev tillsammans med per-arne :D

Och tänk...nu är vi här med tre underbara barn och hittade äntligen till varandra!

Av stina andersson - 4 juli 2011 00:09

Magnus uggla är fortfarande lika bra!

Däremot kan jag inte välja ett speciellt album, men de här låtarna är bara så bra!   


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards