mamma-stina

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av stina andersson - 28 juli 2011 22:56

Idag har vi varit på yran med "mommen"och barnen hade det super kul!

Idag har jag dessutom varit duktig och tagit bilder!

Här kommer de:


Första bilden är såklart inte från Yran idag. Men så här ser det ut när per-arne klipper gräset :D


   

Barnen älskade att få gå på yran! Mysa med popkorn och få bli ompysslad av mamma och mommen!


 

Vi träffade på Linda med barn (två av dem iaf...) :)

   

 

Här åkte de med tåget...


Med hästen... runt runt runt...


   

Upp i luften for det i de här "fe blommorna"... Moa tyckte att det var lite läskigt i början, men vande sig ganska fort.


  

Julia och Mommen åkte larven och Julias min var obeskrivlig!

Hon bara ÄLSKAR att åka såna här karuseller! (första gången idag)


 

Moa och Lilly åkte med bilarna. Lilly älskade att få åka med dem och ville inte gå därifrån efter det!



Idag har jag gått *tittar på stegräknaren* 12 838. Och har inte cyklat än. Det ska jag göra efter att jag blivit klar med inlägget här.

Så nu ska jag göra det

over and out!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards