mamma-stina

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av stina andersson - 17 juli 2011 18:53

Trodde jag då iaf!

Jag har precis lagt mig efter allt med tvätten och att få i sig något att äta.

Tittar på "jorden runt på 80 dagar" och nu kom Lilly hem igen.

Per-arne ska hämta julia och moa också nu. sen blir det full fart igen.

Men jag ska försöka vila lite till eftersom huvudet fortfarande snurrar hela tiden då jag står upp...


Nu har man börjat längta till ccw så mana får åka på semester, äntligen!

Har börjat skriva lista på allting som ska med också har vi börjat fixa "bussen" så man kan åka den.


Nej, nu måste jag vila mig lite!

Av stina andersson - 17 juli 2011 14:44

Jag är inte direkt någon "giftas" typ. Men OM jag ska gifta mig skulle jag vilja ha den här på mitt bröllop:

*HA HA* kanske inte... men det skulle vara kul att se allas miner om den skulle spelas :D


Av stina andersson - 17 juli 2011 14:20

Nu är det verkligen så illa att jag har gått och blivit ordentligt förkyld!

Ligger mest i sängen och snörvlar medan Lilly sover.

 

per-arne har hand om de två äldre älsklingarna så jag inte behöver ha hand om alla idag!

Så himla trist att ligga sjuk när man har så mycket att göra!

 

Har ju BARA 5st tvättkorgar som ska rensas in i garderoberna. För jag kan inte fortsätta tvätta förrän jag har rensat dem.

Men jag försöker ta det lungt iaf.

Tar lite i taget och vilar emellanåt.

Alldeles nyss tog jag mig ur sängen för att bära upp tvättkorgarna som var nere och plocka ner all tvätt från tvättlinan.

Men nu är det gjort och mitt hjärta håller nästan på att hoppa ur just nu.

Men nu blir det vila lite innan jag orkar fortsätta med tvätten.

Som sagt.. lite i taget fungerar!


Lilla söta Lilly igår. Hon är bra nog söt min lilla flicka    

Och busig också för den delen!


Häromdagen var Apollo här en liten sväng. Han är så himla snäll och låter Lilly hålla på och bråka med honom. :) Go hunden    



Av någon konstig anledning blev det här inlägget mest om Lilly, men jag antar att det beror på att det bara är hon hemma just nu :D

Nu ska jag vila lite innan tvätten och sen försäka äta i mig något...


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards