mamma-stina

Alla inlägg den 1 november 2011

Av stina andersson - 1 november 2011 20:33

Idag har jag gjort en del saker som jag velat gjort länge!

Jag har fått iväg skräp på tippen (fast jag lämnade släpvagnen till per-arne eftersom han skulle dit), satt fast en vägpinne som hade lossnat och eldat lite..

Sen har vi även gjort det vanliga som tvätta två maskiner, diskat och lekt med barnen...

 

Vi spelade in i stallet... Jag vann :D


   

Barnen tyckte såklart att det var super kul att spela lite bräd spel tillsammans!


 

Sen klädde vi på oss och gick ut...


       

Mycket bus ute!

På bilden till vänster låtsades julia att hon var vilse ute i skogen och behövde hjälp.

När moa kom fram (bilden bredvid) hade hon plötsligt brytit benet och behövde akut hjälp.

Då sprang Lilly fram och helt plötsligt kunde Julia gå igen!


 

Julias vackra teckning!

Den föreställer "en jul mus som har blivit biten av Ice fru"...

Så himla rolig unge jag har!


Nu ska jag lägga barnen så att det blir lite egen tid sen...

God natt (snart då iaf)


Så jag avslutar med två bilder som julia har tagit med min telefon.. (tog den utan att jag visste det)

   

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards