mamma-stina

Alla inlägg den 7 november 2011

Av stina andersson - 7 november 2011 20:01

Det var nu ett tag sen jag bloggade sist...

I lördags var barnen hos svärmor medan jag och per-arne åkte till stan och storhandlade mat...

Tack för hjälpen berit!!


I söndags städade jag mest hela dagen för då var det super stökigt!


Idag har vi varit till tandläkaren och det gick riktigt bra!


Julia har nu börjat spela lite spel..

Jag förstår verkligen inte alls hur hon kan klara av allting!

för någon dag sen fick hon testa "angry birds" på per-arnes telefon... hon klarade av flera banor som inte var säskilt lätta!

Nu ikväll testade hon "mickey mouse, magical mirror"... nu har ungen klarat ut det på något sett!

Fast hon inte förstår hur man gör!

Hon kan verkligen allting min tjej! prutt ungen min!


Nu ska jag lägga barnen, ta mig en kopp te och sen titta på "navy cis" klockan 10 :D

(och kanske lite "two and a half men")


Älskar mina underbara barn!   


 


Jo förresten.. jag har läst ut boken som jag har lånat på biblioteket...

så förhoppningvis ska jag låna en ny bok imorgon... :)

Och lite barnböcker till barnen också såklart!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards