mamma-stina

Alla inlägg den 14 november 2011

Av stina andersson - 14 november 2011 15:56

Här kommer massor av bilder...


Börjar med lördagen!

         


     

Tjusiga flickor som var på väg till deras gammel farfar! 80-års kalajs... :)


Julia fick låna min telefon för att ta lite kort... Hon kom tillbaka med över 60 kort :D

     


        


          


   

Massor av kort blev det! Ett urval av dem blev det här på bloggen...


 

Massor av bus blev det också såklart!


Dagen hos farfar var riktigt lyckad och alla hade det bra och mådde gott!

 

Tårt kalas!!!


Söndagen var det dax för farsdag!

Då firade vi pappa per-arne mest hela dagen!

   

Per-arne fick en teckning av Julia som hon gjort så fin!


      

Han fick triss och tårta... lite tårtkalas helt enkelt...


       

På söndagskvällen for vi ner till Kläppe och åt god middag!

Och firade farfar Anders på farsdagen!



Idag, måndag

       

Frukost och tandborstning...


   

Sen bakade jag färdigt dammsugarna... arraksbollarna blev färdiga igår...


 

Mys med lilly (som ligger på min mage) och dora på tv:n



Nu måste jag gå ner och börja koka potatis för idag blir det potatis, brunsås, kött och grönsaker...

  

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards