mamma-stina

Alla inlägg den 8 november 2011

Av stina andersson - 8 november 2011 20:01

Idag har jag äntligen börjat baka biskierna till jul...

Hann göra alla bottnar idag och förhoppningsvis blir det smörkrämen imorgon...

 

Undrar hur många det är... jag gissar på att det är runt 100st...

Vad tror du?


Idag har vi fått kläder av susanne och barnen!

Super fina kläder!

Mest i större storlekar vilket är super bra!

Tack så mycket för kläderna!!!

      

Mina små modeller testar lite nya kläder!


 

Super snygg snowboard tröja!

En sån vill jag ha!!!


Sen fick moa både mek handskar och en mek overall vilket hon var super glad över!

min lilla bilmekaniker!

Fast det blev ingen bild på det....


 

Måste ta med bilden som jag tog för några dagar sen på slappisarna!


Nu måste jag gå ner och lägga barnen och sen mysa lite

god natt allihopa!

Av stina andersson - 8 november 2011 15:07

Idag fick per-arne en faktura från ett reklam företag. Han har inte tackat ja till dem!

Så jag satte mig ner och ringde till dem.

Både jag och han på företaget blev riktigt arga men det slutade iaf med att vi kom överens om att han skulle ta bort allting!

Riktigt skönt måste jag säga!

Jag blir bara så irriterad när man får en faktura som man inte ska ha och som man inte sagt ja till!

Han trodde mig aldrig om att vi inte hade sagt ja men gav helt enkelt upp till slut!

Trägen vinner!!!

  



Av stina andersson - 8 november 2011 09:47

Jag och Lilly har precis kommit hem efter att ha lämnat julia och moa på dagis.

Jag ska titta lite på unga mödrar innan jag och lilly ska vila lite...

Den här hemska förkylningen vägrar ju gå över så jag är typ trött hela tiden!

Nej, ursch och fy för att vara förkyld!


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards