mamma-stina

Alla inlägg den 10 november 2011

Av stina andersson - 10 november 2011 12:09

Det tog några timmar att blir färdig med biskvierna...

men nu, äntligen är de färdiga!

120st blev det iaf...


Igår var vi ute och lekte.. eller iaf barnen lekte... jag fixade lite inför vintern... bl.a bar in sommarhjulen...


       

Barnen hade samlat "mat" inför vintern som de ska äta. De var troll förresten!



   

Julia, Moa och Lilly hade det mysigt på stora stenen medan jag eldade lite skräp...


Så igår var vi alltså ute en hel del, gjorde färdigt smörkrämen till biskierna och smetade på den..

Sen började jag också he på chokladen på biskvierna..

Fast de blev inte helt färdiga förrän idag...


Idag har jag alltså gjort färdigt alla 120 biskvierna, städat köket, diskat, tättat, städat julias och moas rum, burit ner all smutstvätt till källaren och rensat den... och jo... jag var på affärn och på dagis också...

Det har helt enkelt varit fullt upp!


 

Imorse när vi skulle åka på dagis höll jag nästan på att frysa ihjäl...

det är konstigt igentligen hur man anpassar sig till vädret... för i morse var det -3 men när man är van vid -30 grader och det helt plötsligt blir -3 grader så tycker man att det är rena sommar värmen   


Och mindre glad ar jag över att jag fick skrapa alla rutorna på bilen..

 


Alldeles strax ska jag åka över till min kära farfar som fyller 80år idag!

Grattis på dig farfar!  


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards