mamma-stina

Alla inlägg den 4 november 2011

Av stina andersson - 4 november 2011 15:25

Just nu är jag så himla duktig!

Jag sitter här i fotöljen och frostar av frysen!    *he he*

Ungefär som på den där reklamen... "jag sitter här och byter däck!"

Barnen ska vila en liten stund nu innan det är dax att laga mat och fortsätta lattja lite...

eftersom Lilly inte sovit än så måste alla tre ligga still och vila... Moa och julia får såklart se en film då eftersom de bara ska vila och inte sova...

idag har det väl inte hänt så mycket.

jag har hängt tvätt, kört igång en ny maskin och frostar nu av frysen...

inte direkt mycket idag inte!

men å andra sidan gjorde vi massor igår istället...

avslutade dagen med att städa både julias och moas rum!


Nej, nu ska jag kolla lite på internet innan det är dax att laga mat...

idag blir det kyckling, pommes, bea sås och kokta grönsaker

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards