mamma-stina

Alla inlägg den 18 november 2011

Av stina andersson - 18 november 2011 20:33

Idag har vi varit till stan och inhandlat lite julklappar!

Barnen hade kunnat gå omkring på barnens hus i hundra år (ungefär)... men jag har inte riktigt tid med det juh!

Handlade prinsesskrona till julia, en till lilly och en till moa. Fast den till lilly såg mest ut som mimmi piggs öron... ett diadem då alltså...

Det ska ju vara rättvist så alla fick varsin (i julklapp då)...

sen handlade vi ett fiskespel till moa och julklappar till linnea och casper... :)

Så nu tror jag faktiskt att jag är (typ) färdig med inhandlande av julklappar.

Fast jag skulle verkligen vilja köpa en billig digitalkamera till julia... (hittat en på 300kr) men det blir det nog inte...

Hon älskar att ta kort och är himla duktig på det också!


Efter att vi kommit hem gjorde vi lite julpyssel...

och nu är det fredagsmys... :)



 

Lilly hittade nalle puh på barnens hus! hon hade helst velat ta med sig den hem...!

Julia och lilly kramades lite på honom!



 

Lilly med nalle puh



   

Pyssel med barnen! Den till vänster har julia gjort!


    

Lilly bus fis med blöjan på huvudet!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards