mamma-stina

Alla inlägg den 16 november 2011

Av stina andersson - 16 november 2011 16:21

Igår bakade jag havrekakor... Helt sjukt vad jobbigt det var!

Har ont i underarmarna idag... måste börja träna :D

       

Runda till oss vuxna och hjärtan till barnen   


Sen när jag och lilly hade hämtat julia och moa på dagis fick vi för oss att vi skulle baka pepparkakor...

 

Pepparkaksdeg från gille..


      


     


     

Barnen tyckte att det var riktigt kul att få baka pepparkakor. men Julia hade nog mest kul iaf!


   

från deg...


     

Till färdiga pepparkakor... Här har vi alltså bl.a pippi och pippis skor!


Sen sprang Julia omkring och tog lite kort....

     

 

bara bus som vanligt!



 

Idag såg det ut såhär på himlen... Hade planen lite roligt idag kanske?!



  

Lilly buskorven min!


 

Lilly hade gjort en kikare...

Men på något konstigt sätt pekade den åt olika håll!


  

Idag har jag och barnen städat mest hela dagen... för innan jag kan börja med storstädningen inför jul måste jag göra en "vanlig städning"...

Nästa söndag ska ju adventssakerna upp   

Så då ska iaf alla fönster (och runtomkring) vara färdigt!

Nu ska jag alldeles strax laga mat... wokat, ris, sötsur sås, kebabkött... mums!

  

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards