mamma-stina

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av stina andersson - 4 augusti 2011 23:51

här kommer lite mer bilder från rättvik!



 

barnen tittade ut på raggarbilarna.


 

lattjo lajbans vid lekplatsen


 

mommen och anders hälsade på när vi bara hade en o-elad plats.


         

jag smet ut med moa mitt i natten för att kika på raggarbilar och leka lite på lekplatsen alldeles själva.


   

lite lek i förtältet.


         

härliga badbilder och vy över siljan.


 

i vagnen... tvillingvagn vad är det?! ;)


   

vi var ute och åkte raggarbil med momme och anders.

självklart såg vi en del fina bilar och barnen somnade.


   

   

bredvid lekparken fanns det lite spel som barnen fick prova lite. :)


         

mer bilder från cruisingen...


bild från karusellerna  

Av stina andersson - 4 augusti 2011 00:10

Nu var tanken som så att jag skulle skriva ett inlägg om semestern men nu har klockan hunnit bli 00.12 när jag ska börja blogga.

Försöker ladda upp del bilder, men det funkar inte helt hundra.

Men det får bli en kortare variant än jag hade tänkt mig...


Vi har badat i sjön, lekt i lekparken, gått omkring massvis och självklart har vi tittat på massor av raggarbilar.

Barnen älskar att få vara på classic car week och de njuter varje dag.

Själv tycker jag det är lite små jobbigt med allt tjat från barnen och den här "underbara" värmen. Det är så varmt att man knappt kan andas vissa dagar.

Herregud, men är ju van vid den kalla sommaren i jämtland!  


     

Sommar och sol i lekparken!


Per-arne utanför j-o och lindas husvagn... (Jag fick dig på kort   )


     

Här är vi ute på cruising i mamma och anders bil. Det tog ca 3 timmar att åka igenom "slingan"...

Vy från bilen på cruisingen.


    

Mycket lek blev det i bilen och barnen ropade på "raggarbilar" och bubblor!


Fast efter ett tag blev de trötta och sov en stund. Moa och Julia sov en stund medan Lilly var vaken hela tiden.


   

Barnen fick åka karuseller igår. De std med karusellerna en bit bort här på campingen.


  

Idag hälsade vi på "mommen" och anders där de bor på vandrarhem.

      

Välldigt mysigt hus där de bor. Skönt att kunna åka iväg så att man kan ha det lungt på natten!


     

    

Vi var uppe på "byn" och spanade in lite raggarbilar nu på kvällen!

De här korten var precis när jag sprang iväg och köpte glass och lite godis :D


   

Anders raggarbil! Sten cool (som barnen brukar säga). Och jag håller defitivt med!



Här kommer en del bilder från andra bilar. För man väljer ju bara ut en liten del av alla miljarder (känns det som) bilar som är här på CCW!

                      


Nu ska jag lägga mig för imorgon är det dax för marknad och annat skoj.

Vem vet... det kanske blir tomteland för barnen ;)

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards