mamma-stina

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av stina andersson - 24 augusti 2011 22:26

Det är såna här dagar man lever för!

Barnen har knappt bråkat någonting och de har lekt så fruktansvärt bra.

Vanligtvis brukar Moa och Julia knappt kunna titta på varandra för att det ska bli bråk.

Idag har de varit bästa kompisar!

Det har verkligen varit en så underbar dag   


Och inte bara lekt har vi. Jag har målat (nästan klart) grillboden, kört 2 diskmaskiner, 3 tvättmaskiner och bäddat rent i min säng IGEN.

För Lilly hade tagit av sig blöjan imorse och bajsat på mitt täcke.

Tack så mycket   

MEN, nu var det ju så att det var sommar och sol ute så jag tvättade det på engång så nu är det på igen, rent och fint!


 

Såpbubblor idag igen! Fast idag slutade det med att jag fick blåsa bubblor och de sprang omkring för att "panga" dem..



Självklart var lilla bus Ice med hela dagen så man fick kasta lite stenar/bollar/pinnar!

  


Vi var ute och gungade. Jag satt i mitten och gav fart till de andra!



  

Julia och Moa (plus lilly nån minut) tittade på pippi en stund (tills jag hade lagt Lilly)

Så himla nöjda och underbara!



Igår natt sov Moa och Lilly såhär himla gulligt     



Här sover nu barnen så fint, Per-arne är uppe på verkstan, Ice skäller på räven medan jag själv sitter vid datorn en liten stund.

Men snart ska jag äta lite kvällsfika  och mysa lite ifred!  

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards