mamma-stina

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av stina andersson - 23 augusti 2011 22:25

Jag älskar mina barn, jag ogillar bara vissa åldrar   

Julia är så fruktansvärt sur och vrång nu!

Allt man säger är fel.

Moa (och Lilly, som vill vara lika som Moa) är super bråkig mest hela tiden.

Ibland kan det räcka med att Julia tittar på henne så kan hon få sig ett tjuvnyp.

Lilly har börjat dra de andra i håret.

Vad underbart det kan vara ibland.

MEN, man vet iaf att det bara är en period som är såhär och att det går över.

Dessutom är de mest bara såhär när de är hemma.

Det gäller alltså att antingen underhålla dem konstant hemma eller åka hemifrån hela tiden   

Idag har det iaf varit relativt lungt. däremot har jag varit ruggigt trött idag.

Tror jag håller på att få urinvägsinfektion. Så nu dricker jag massor av tranbärsdricka.

Det brukar hjälpa. Tyvär har jag så himla lätt att få urinvägsinfektion!


Idag har vi blåst såpbubblor, ätit lasagne, bäddat rent i alla sängarna, diskat 2 diskmaskiner och kört 3 tvättmaskinen.

Attans då, nu kom jag på att jag inte har hängt den sista... typiskt då...

Men jag gör det ímorgon istället!


Lite bilder från idag:

   

imorse satt de och tittade på tv så snällt innan vi åt frukost och sen badade.


Ute och blåste såpbubblor...

    

Julia, Lilly och Moa.

 

Det var riktigt kul tills Lilly hällde ut alla såpbubblorna   


     

Middagen idag var lassagne. Super gott, som vanligt!


Nu kom per-arne hem från jobbet så jag ska lägga bort datorn och umgås lite istället!

Go natt   

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards