mamma-stina

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av stina andersson - 19 augusti 2011 22:13

Nu är det slut på veckan... det är dax för fredagsmyysss!

Julia har sovit halva dagen med sin feber så nu är hon vaken på natten istället.

Hon tittar på film och äter (ytterst lite) chips och pop korn.

Själv har jag också ätit pop korn och tittat på film. Men den slutade klockan 22, så nu små tittar jag på "dubbel-8" på tv4film. Länge sen man såg den sist!

Moa och Lilly sover.

Per-arne jobbar över, så han är på verkstan.

Men förhoppningsvis kommer han nog snart hem.

Sen är det helg   


Idag har jag städat ut vårat "snart" renoverade badrum och källartrappen.

Det var SERIÖST MINST 20 spindlar där nere!

Ursch och fy! Men nu kan man gå ner dit utan att man måste ducka för alla super söta spindlar!   

Annars har det varit det vanliga... städat, diskat, tvättat och haft lite skoj då såklart.

Tyvär har vi inte lekt så mycket idag eftersom Julia har feber.

Men ibland måste man ju kunna vara utan det också... *he he* För barnasinnet har man såklart kvar än!


Nu ska jag bara ligga i sängen och bläddra lite bland kanalerna, för dubbel-8 är slut nu.


God natt   

Av stina andersson - 19 augusti 2011 12:48

Rätt lagomt till helgen att barnen ska bli sjuka..

Moa får jag smörja in med salva för svinkoppor medan jag får ta hand om lilla sjuka Julia.

Fast ingen av dem är förkylda iaf!

Så jag vet iaf vad jag ska göra idag...

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards