mamma-stina

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av stina andersson - 6 augusti 2011 21:03

Glömde skriva att jag var till farfar idag också.

Där spelade vi kort och Anna vann.

Nästa gång är det min tur va?! ;)

Jag vägde mig också där.

Jag har faktiskt gått ner i vikt.

Jag blev riktigt förånad men då började jag tänka efter.

man ska gå 10 000 steg per dag.

jag gick 19 000 första dagen, 15 000 andra dagen och sen har jag inte gått mindre än 10 000 steg under någon dag i rättvik.

Så trots att jag har ätit massor av "socker" och pizza så har jag gått ner 0,9kg!

Idag vägde jag 72,3kg! GILLAR!

Av stina andersson - 6 augusti 2011 20:45

Nu är rättvik semestern slut och det känns faktiskt riktigt skönt.

Här kommer de sista bilderna från rättvik

    

I torsdags var vi på marknaden och umgicks lite med mamma och anders.


  

Här har vi mamma och anders marknads stånd.


  

Lite snygga bilar såg man ju såklart på marknaden också!


     

En snygg vy över en del av alla raggarbilar på marknaden.

Vi var ju trotsallt bara på marknaden på torsdagen. Det är ju inte förrän på fredagen som gamm bilarna har gratis parkering och gratis inträde (för föraren).



 

Ice myser bland tvätten!

Han hade det skönt på semestern. Men han trivs mycket bättre här hemma där han kan springa fritt!


        

Lite bilder från campingen.


 

Vi såg en saab som var nästan lika som våran "gurk snutt".


 

Så här såg det ut när vi packade ihop oss för att åka hem.


       

Middag i Mora. God mat och gott sällskap :D


Det tog 4 timmar och 35minuter att ta oss hem ifrån rättvik.

Inatt klockan 00.15 kom vi hem, mitt i natten!

Ice kände igen sig och sprang ut och runt som en tok!


Idag har jag, anna, julia och moa varit och plockat bär.

Julia somnade ifrån direkt så hon missade allt.

Moa hann plocka lite hallon, men somnade hon också.

    

Så tillslut blev det bara jag och anna kvar :D


   

Det var inte många hallon jag hittade direkt :D

Men en del blåbär blev det iaf...



     

så tjusigt ute i skogen! Mysigt var det iaf och blött!


 

Nu ska jag och per-arne titta på film.

Vi ska välja någon av de här.


Ha en lika bra kväll som jag ska ha! :D

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards