mamma-stina

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av stina andersson - 12 augusti 2011 23:18

Ja, utom jag då förstås ;)

Jag ligger och små tittar på "sagan om de två tornen" och bara njuter av lugnet före stormen.

För imorgon bitti kommer barnen definitivt hoppa på mig i sängen så att jag måste vakna.

Men det är ju så underbart att få lite privat egentid!

Nu ska jag borsta tänderna och sen titta lite till på "sagan om de två tornen" innan sömnen faller på.

god nattis   

Av stina andersson - 12 augusti 2011 19:29

Jag vet inte alls varför... men jag känner mig lite deppig just nu...

Känner bara för att lägga mig under täcket och sova.

Men först ska jag lägga barnen (med per-arnes hjälp)!

Julia och Moa har precis rymt hemifrån de rackarna!

De sprang ner till j-o och linda :D

När de kommer hem ska jag skälla ut dem!!! För de måste fråga innan de springer iväg!

Nej... nu ska jag gräva ner mig i täcket och kika lite på tvn..

GO NATT

Av stina andersson - 12 augusti 2011 18:38

Idag har jag varit så grymt trött... Orken har helt enkelt inte infunnit sig efter semestern ;)

Men det var gott att äta grillat idag iaf :D

Vi for ner en sväng till svärmor och svärfar för att hälsa på lite...

sen har jag inte gjort så mycket alls...

Jag flög drake med barnen... men sen kan jag inte komma på något mera!

Nu ska jag ligga och vila lite medan per-arne är ute med barnen. Han ska klippa gräset och barnen får leka (de som inte åker med på gräsklipparen då...).

Nu... vila!

Av stina andersson - 12 augusti 2011 11:44

Idag kan jag helt ärligt säga att jag inte tänker göra många knop!

Vi ska precis äta frukost (kvart i 12) och sen inte göra Så mycket!

Tänkte bara rensa bänkarna i köket, åka på affärn och grilla lite.

Mums med grillat!

Go morron

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards