mamma-stina

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av stina andersson - 17 augusti 2011 21:48

Ja idag är det ju Lill lördag... så det fick man såklart fira lite   

Barnen fick film mys och popkorn medan jag fick... ja du ser ju bilden

 

Sudoku, popkorn och smultron soda (vilket var super gott)!!   


Lilly och Ice sover, Per-arne är på verkstan och Julia och Moa ser på kvällsfilmen...

Själv tittar jag lite smått på "livet på bb" medan jag sitter med datorn samtidigt...

Ska nog gå ner och göra mig en kopp varm oboy och bara må gott lite....



Av stina andersson - 17 augusti 2011 18:21

Att berätta min hemlighet här på bloggen...

men inte riktigt än... ;)

Kanske det blir imorgon?!


Idag har jag varit i Kläppe lite och hemma lite.

Hemma fixade jag på Lillys "rum", så hon trivs lite bättre och förhoppningsvis vill sova i sin egen säng iaf på dagarna...

Jag har också städat vårat sovrum så det luktar fräscht igen!


Alldeles strax är det dax att lägga barnen.

Fast inte Moa då. För idag mår hon inte riktigt bra.

Jag har försökt väcka henne i över 2 timmars tid, men hon vill inte vakna än.

Nu har hon sovit i ungefär 2 1/2 timme så hon kommer vara vaken inatt, garanterat!


Nej, nu ska jag gå och göra något annat skoj... (undrar bara vad) ;)

Kanske städa Julias rum :D

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards