mamma-stina

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av stina andersson - 11 augusti 2011 16:35

I tisdags var jag iväg till stan och storhandlade.

Det blev massor av mat inhandlat!

Min kära mamma hjälpte mig med det. Efter handlingen for jag och barnen till mamam och åt kräftor.

Julia älskade det. Men Lilly och Moa ville hellre ha spagetti och köttfärssås. :)

  

På väg till stan.

       

Kräftkalas?! ;)



Igår städade jag mest hela dagen. Men eftersom jag inte alls mådde bra så blev det inte mycket gjort iaf.

Dessutom hade jag astma hela dagen. Vilket bara blir värre om man tar astma sprayen ofta.

Jag hade tyvär feber mest hela dagen så på kvällen låg jag i sängen medan per-arne fick ta hand om allting.


Idag mår jag så otroligt mycket bättre!

Ingen feber och ingen astma! skönt!

Idag har jag dammsugit och plockat bort alla sakerna i vårat sovrum,moas rum, hallen uppe, trappen, lilla hallen nere, Julias rum, Lillys rum och i köket.

Tyär hann jag inte komma så långt som till att tvätta golven!

Just nu sitter jag i köket och skriver medan Julia och Moa är hos max och michelle.

Lilly hon sover bara och jag kokar potatis :D

Idag ska vi äta potatis, köttbullar och brunsås.

Oj då... nu kom jag på en sak... vi ska såklart ha kokade grönsaker också.

Så nu ska jag gå och sätta på det med...


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards